lördag 3 november 2012

Mellan regnskurarna

Nu har jag i flera dagar hållit på att bära in resten av sakerna jag haft i pergolan i sommar. Det tar lite tid när man skall springa ut och in  mellan regnskurarna. Likadant är det när man skall ut med Båtsman. Det gäller att passa på när det håller upp några minuter. Det har regnat så mycket den sista tiden.








Idag som nästan alltid stod Ålekråkorna och försökte torka sina vingar på skäret utanför badviken.
Kram och ha en fortsatt fin helg
Marita

8 kommentarer:

Torprosen sa...

Alltid såå roligt när du gör ett inlägg..bilden på ålekråkorna är helt fantastisk!!!Kram/Torprosen

Anonym sa...

Som vanligt så fina bilder. Även om det var ett tag sen nu. Men det kan vara skönt att ta en paus.
Roligt att du uppdaterar igen.
Önskar dig en riktigt fin kväll
Kram
AC

Villa Alba sa...

Beautiful picutures...

I wish you a very warm Sunday.

Lovely Greetings from Germany,
Mary

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Vilka underbara bilder :)

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Caroline

Ewa`s Galleri sa...

Vad fint du har det
Och vilken fin bild på Skarvarna
Ha en riktigt bra dag

♥SWEDSTRALIA♥ sa...

Vilken härlig blogg! Vi är i Bohuslän varje sommar och har varit sedan jag var väldigt liten. Bara avgudar denna vackra plats! Nu när jag hittat din blogg ska jag kika in här då och då för inspiration och fina bilder!

balzac44 sa...

Så fint du har det! Jag hamnade jos dig av en ren(lycklig!) slump.....Vi har en hel del gemensamt....Frankrike, Hund.....och en zinkform(jag gillar zink!) Men....vilken färg har du använt toll siffrorna? De blev så tydliga, det b lir inte mina, när jag använder min vita färg...

balzac44 sa...

Hamnade hos dig av en ren(lycklig=) slump...vad fint du har det!
Ser att vi har en del gemensamt...Frankrike, hund......
Beundrar din zinkform....vilken färg använder du...dina vita siffror blir så tydliga, det b lir inte mina vita, bara de svarta....