onsdag 28 september 2011

Romantisk kudde

I Cottignac där vi bodde i Frankrike har de en sådan fin brocante och inredningsbutik. Jag hittade en sådan fin romantisk kudde där som jag inte kunde motstå. Jag har inte så mycket romantiska detaljer i övrigt i mitt hem, men den här kudden tyckte jag om så den fick följa med mig hem. Jag köpte även en fin gardin till sovrummet, men den har jag inte hunnit sätta upp ännu. Just nu håller jag på med dränering i trädgården, allt annat än romantiskt. Jag såg ut som en hel lerhög när jag kom in i går kväll och det gjorde Båtsman också,
han gräver som en hel jordfräs. 
 
 

Idag skall jag lägga ner dräneringsröret och sedan täppa igen allt. Det blir alltså ännu en dag med jord under naglarna.
Kram Marita

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, glad jag hittat hit!

Vilken romantisk söt kudde.

Ha det gott!

Mvh Renate

Stina sa...

Underbart vacker kudde.:-)
Stina

STENLYCKA sa...

Men du är ju för härlig håller du och Båtsman på att dränera, det skulle jag också behöva, för när det regnar står det sjöar på vissa ställen i min trädgård.
Vilken bedårande kudde, passar så fint på din säng.
Önskar dig en fin dag med din täckdikning!
Kram Raina

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin kudde,förstår jag att du inte kunde motstå
Fina bilder från ditt sovrum, när jag ser din gamla dörr lutad mot väggen kommer jag på att jag köpte en i våras som skulle fixas till och ställas i tv runmmet, det måste jag ta tag i
Ha en bra dag i leran o jorden

Anonym sa...

Jättefin kudde,förstår att den fick följa med hem;)) /anne

Sallys hus sa...

Hej!
Men åååå va fin! Och bäst gör sig ju de romantiska detaljerna när man inte har för mycket...;)
Haha...kan se famför mig hur Båtsman gräver o lerar ner sig.....fniss.. Sally är också duktig på att bli smutsig..;)
Kram o ha en härlig jorddag!
Katarina

Tinas bo sa...

Vilken underbar kudde!
Och vad otroligt fint du har det i sovrummet!!

Ja dränering är ju inte speciellt romantiskt!! hihi
Men det är sånt som oxå måste göras ibland....

Kram Tina

Arja sa...

Very beautyful blog<3