onsdag 6 oktober 2010

Fina höstdagar

Nu har jag plockat in ett av mina mindre olivträd inför vintern.  Det har fått plats i mitt gästrum/arbetsrum tillsvidare. Jag är så glad för att vi haft en sådan fin höst med många soliga dagar. Att jobba ute är nog det roligaste jag vet. Jag försöker nu ta igen allt som jag tidigare inte hann med när jag jobbade mer än heltid med redovisning. Nu har jag dragit ner mycket på det stillasittande jobbet.


Igår var Pricken och jag på promenad i Grebbestad/Grönemad.
Kram och ha en fin dag 
 Marita

11 kommentarer:

Freudentanz sa...

Amazing pictures ♥♥♥

Angelina

Unknown sa...

Hej Marita!♥
Åh, vilka vackra underbara bilder! *dröm*♥
Ja, hösten är här igen, denna sommaren gick som alltid lika snabbt. Men man sitter ju igen med många härliga minnen ,)
Njut av sköna oktober dagar nu♥
Kram Anki

Format 900px sa...

Vackert Marita...både inne och ute.

Alltid lika rofyllt att kika in här hos dig.

Ha det riktigt gott!

X-SoF

Sussi sa...

Stämningsfulla bilder.....så fint det ser ut hemma hos dig!

Kram
Sussi

Min-Hus sa...

...so wonderfull pictures!!
Greatings...
Anja

Det vita dårhuset sa...

Heej Marita :)!
Hur står det till i höstens underbara skepnad?
Här har det böåst så in i .....idag. Men så länge regnet håller sig borta är Erika nöjd ;)

Önskar dig en trevlig kväll!
Kramar Erika

PS:Behöver väl inte säga hur vackert jag tycker ditt hem är?!!!

Anonym sa...

Hejsan Marita,
jag tackar för att du visar så mycket vackert på din blogg. Jag blir alltid lika inspirerad!
Nu till min fråga, ser på bilden att du har ett latinskt kärleksbrev på väggen. Har du något mera brev till salu?
Storleken på dom vet jag att det finns 2 av, men vilken du (kanske) har att sälja spelar ingen roll.
Hör gärna av dig,
aandersson@mail.hjo.se./Mvh Annette

Plupps krypin sa...

Vackra bilder!
Må så gott. Yvonne

Monica sa...

Hej !!!
Underbart vackert rum,lugnt och harmoniskt...
Fina,fina bilder,som får mig att drömma mig bort...
Ha en mysig torsdag,
Kram,Monica

Unknown sa...

Tack snälla du för dina goa ord!♥ Värmer så mycket!:)
Njut av kvällen ;)
Kramis Anki

Herman Grans ♥ sa...

Å! Det første bildet var nydelig! :)
Ønsker deg ei fin helg :)
Hilsen Grete