torsdag 12 augusti 2010

Stjärnfall och en fin augustikväll

I går regnade det nästan hela dagen, men på kvällen klarnade det upp och då tog några vänner och jag båten till Hamburgsund och satt på Hjalmars brygga och åt gott. När jag kom hem föll kvällsljuset så fint på pergolan och i trädgården så jag gick runt och tog några bilder.  I kväll när det blir mörkt skall jag ut och titta på stjärnfall.
I går inleddes ett tre dagar långt stjärnfall som man kan se i hela Sverige.  Då får man önska sig något och jag vet vad jag skall önska mig men det får bli en hemlighet.  


Kram tills vi ses igen
Marita

7 kommentarer:

S o F sa...

Tack Marita - lika fina bilder som vanligt!!

Soliga hälsningar

Lara sa...

ABSOLUTE BEAUTY!

I just ♥ your house! :)
xoxo, L

Det vita dårhuset sa...

Ooooh då ska jag önska mig en MASSA hår Marita!!! ;)

ÄLSKAR dina bilder!

Önskar dig en underbar helg och kramar kommer här från mig ♥

kristin sa...

du bor verkligen fint!

Tine sa...

so sweet ;o)

Marie sa...

Underbart vackra bilder!

Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Du har det så fint och verkligen mysigt som det så riktigt står i bloggnamnet. Bilden med den lilla väggen av stående slanor är så fin och den lilla bron och alla ormbunkarna framkallar verkligen myskänslor!
Agneta kram