fredag 4 juni 2010

Lyckobrunn

För många år sedan borrade jag hål i den här runda stenen som ligger i den lilla dammen i trädgården. Jag gillar att höra ljudet av vatten i trädgården. I den här lilla fontänen ligger det lite lyckopengar som mina barnbarn och jag slängt i.  I kväll skall mitt största barnbarn Ida och jag på ett fotouppdrag. Jag skall köra henne i båten till Hamburgsund där hon skall fota på Hjalmars uteservering. Det är en stor lycka för mig. Bilderna hon skall ta skall bli  till deras nya hemsida.
Kram och ha en fin kväll
Marita

2 kommentarer:

Monica sa...

Hej !!!
Super-läckra bilder och vilken ide !!
Kul med foto-uppdrag, lycka till !!
Önskar dig en alldeles underbar national-dag idag !!
Kram,Monica i Rom

Snäckskalsdalen. sa...

Det är så rolfyllt med vatten i trädgården. Men jag har nog missat, vad det för en kopnstnärlig "totem"-pål i sten? Den ser riktigt läcker ut!
Ha det gott! Kram
Agneta