måndag 17 maj 2010

Trädgårdsdörrar

Nu är trädgårdsdörrarna på plats i Pergolan . Jag fick byta en hel del av klädselbrädorna eftersom de var väldigt dåliga. Nu är de klara och målade. Runt förnstren har  jag inte målat så mycket eftersom jag tycker det ser fint ut att de ser gamla ut. Det lilla franska bordet har jag köpt av Nina by Vintgate. Zinkspännerna har jag köpt i Göteborg i den mysiga butiken Atmosphere. Nu börjar även vinrankan att slå ut bladen och det känns så skönt att se att den klarat den hårda vintern.  Kram och ha en fortsatt fin dag
Marita

7 kommentarer:

Iva sa...

Beautiful, beautiful, beautiful.
Good week
Iva

Snäckskalsdalen. sa...

Mycket snyggt! Så händig du är! Byta lite klädselbräder så där.....jag måste alltid ta sats när jag ska göra något sådant.....
Fint var det och ännu finare har det blivit!
Agneta kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men så fint du har fått till det i din pergola , en underbar stämning och vackra saker .
Kraam/Lotta

emilias gömmor... sa...

Så vackert!Det måste vara en fröjd att sitta där och mysa!

Kram Mimmi

Sussi sa...

Ahhh...! Din Pergola är supermysig, där kunde jag stanna länge och mysa!
Visst är det kul att skapa nytt av gamla grejor! Det blir nåt speciellt...

Kram
Sussi

Birgitte sa...

Som altid de skønneste billeder. :-)
Rigtig god pinse
Klem, Birgitte

Sirpa sa...

Hej Marita! Vad mysigt det ser ut! Har det bra!
Kram Sirpa