måndag 30 mars 2009

Snart Påsk

Igår var jag i Göteborg och då passade jag på att besöka Ingrid i den härliga butiken Atmosphere. Jag köpte bl a den här fina hönan av henne. Man får så mycket inspiration när man besöker Ingrid och hennes fina butik.

Jag kunde inte heller motstå en fin liten linnepåse från Provence med en fin broderad hålsöm, jag är väldigt svag för franska linnetyger med vita brodyrer. Förra gången jag var hos Ingrid köpte jag fotpudret i små fina plåtburkarna.


Nu väntar jobbet.
Ha en bra dag

2 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelige bilder. Likte utrolig godt det i midten ;)
Nydelig :)
Klem Maria fra Idekroken

Living by Milla sa...

Ååå, vad jag blir avis nu..vill också åka till Gtb. Brukar åka ner varje år i maj med mamma och hälsa på lillebror med sambo och shoppa som tokar.=)

kram Camilla