lördag 9 augusti 2008

080808

Det är inte bara i Peking i Kina det händer saker. Även i lilla Heestrand inträffar saker som man inte har en aning om. Min snälla sonhustru var och grejade om en del i butiken tillsammans med Elin vår medarbetare. Det blev så fint, här kommer några bilder








Inte nog med det, sen kom den stora chocken, min Camilla ringer nere från Dunnholmen och säger att hon gift sig.

Här ute vid badbryggan

Camilla och Niklas ville ha en en vigsel med endast barnen närvarande, men efter vigseln var vi välkomna ner till sjöboden och fira. Den här bilden på "vår" sjöbod har Ida Camillas dotter tagit.




Min Camilla



Här är hela familjen Kustnära
Grattis och lycka till säger jag


Så här kan man också fira


Idag åkte min son och hans familj, de har varit här hos mig i Heestrand hela sommaren. Om en vecka flyttar de till London på ett år.
Så här ser min engelsman ut. Lycka till ni också

Avslutar med en bild som minner om ro. Båtarna har lagt till för natten vid Ulö,
de är inte så många nu, många har åter börjat arbeta efter semestern, det märks på sjön. Det är lite lugnare och tystare.

4 kommentarer:

Helene på Rörvik sa...

Åhhh vad roligt!! STORT GRATTIS TILL ER!
Kram Helene o Jonas

S o F sa...

Oj,oj hos dig händer det saker också!

Vilken överraskning med giftermålet - låter mysigt. Att gifta sig där nere vid havskanten...

Och sonen ser ju redan ut som en englishman.

Lycka till med allt framöver!

källvik sa...

Ett stort grattis till er alla !!! Jätte kul med ett lite bröllop på
" stranne" KRAM på er ifrån Petra, Mats, Hampus & Ludvig.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!!

Första gången jag är här....har sett era annonser men aldrig varit i er butik.....måste bara säga att jag snart tittar dit.Har ju inte så långt.

underbart med bröllop...lycka till till brudparet!

Så vacker blogg; butik, hem ni har!!!

Kram nilla