tisdag 15 juli 2008

Sommar

Nu är det seglarvecka i Norra Bohuslän, och på havet idag såg det ut ungefär som på E6-an på land, fast på havet. Det blåser minst kuling, men många båtar förflyttar sig trots blåsten. Igår låg de i Hunnebostrand och idag är de på väg till Fjällbacka. I Fjällbacka var det packat med båtar och fullt hålligång. I Heestrand har vi det lite lugnare men många människor har tagit sig en tur till Heestrand Interiör. Vi serverar kaffe med dopp varje dag nu på sommaren. Man kan också boka en natt på Kustnära Vandrarhem om man vill. Ett klädskåp inhandlat på Heestrand Interiör har landat i mitt Lillhus. Likaså en spegel.


1 kommentar:

Living by Milla sa...

Åh, vad jag önskar att jag också kunde ta en liten tur till er butik! Men jag får nöja mig med att njuta av era vackra bilder i stället.

kram Camilla